Litago-genser

Dette må jo virkelig være ‘nissens gave’ til meg!
Jeg er stor Litago-fan, noe jeg har vært siden jeg var lita jente og Litago-yoghurtene kom i butikkene!

Tenkte jeg ville spre budskapet for de av dere som måtte elske Litago, så dere også kan ta del i dette! 😉

Gratis oppskrift og flere blogginnlegg fra skaperen av Litago-genseren 

Man kan også vinne Litago-genseren hver dag på Facebook, eller kjøpe garnpakke hos Pickles og strikke den selv!

( Bilder lånt fra Facebook-siden)

Flere som har blitt Litago-happy og føler Litago-lykken nå?? 
(jeg personlig tenker ‘holy moly’ og undrer på hvordan jeg skal få strikket denne til meg selv før jul! Denne MÅ jeg ha!)

4 thoughts on “Litago-genser

  1. Martine

    Knis, jeg kjente også det jublet litt inni meg da jeg så denne genseren på Facebook 😉 Kunne godt tenkt meg å strikke den selv, for jeg synes den var råstilig! Eneste jeg tenker på, er bare monteringen…. Hmm 😉 Gleder meg veldig til å se din ferdige genser av denne, altså! Jeg er sikker på at du klarer å strikke den før jul 😉 Bare heng i!

    Reply
  2. Victoria @

    Som du så på instagram 'øver' jeg meg på noe av mønsteret mens jeg venter på garn!
    Monteringen må min mamma stå for, ho har klippet i mange gensere før. 😛
    Det skal jo være mulig å få den ferdig før jul. Jeg skal nedover fre 13 og blir en uke, hvilket betyr en uke med hjelp til montering! 😉 Bare garnet kommer snart nå!

    Reply
  3. Victoria @

    Vi får se 😉
    Tok en litt nøyere titt på 'monteringsbeskrivelsen' akkurat nå (jeg skal ærlig innrømme at øynene mine tidligere har skummet over den i 'vill frykt'), og det verste er at det ser jo faktisk overkommelig ut!
    Jeg har hele tiden trodd at man bare 'klipper i vei' og så syr man, men man syr jo faktisk en 'sikkerhetsstopp' først, før man klipper. Hjelpes meg, jeg får mer og mer lyst til å prøve dette selv nå! 😀