Lange masker og varme pinner

Først håper jeg alle har hatt en super sommer hittil i år!
Det har vært lite strikkeoppdateringer fra meg i det siste, men jeg har rukket å legge ut mønster på Othelia og Victoria klutene som dere kan finne inne på facebookgruppen min ‘Victorias strikk og sy – design’.

Jeg skal innrømme at jeg har i overkant mange uferdige prosjekter til meg selv (helt rart hvordan disse blir nedprioritert!).
Tør ikke en gang ramse opp hvem de er, men håper og tror de blir ferdigstilt før høsten melder sin ankomst.

DSC_7285

Jeg ER faktisk i gang med 2 nye prosjekter (*skjemmes over de prosjektene som ikke er ferdigstilt*, huffamej) – en nydelig sommerlig genser fra et av Sandnes garn sitt Line-hefte, og en ny Skappelgenser – som denne gangen strikkes i kombinasjonen Drops Alpakka og Drops Lace. Her vil det om ikke så altfor lenge komme bildeoppdateringer! 😉

DSC_7287

Sommer er høytid for bomullsstrikk og da gjerne kluter for mange!
Gleder meg til jeg får tid til å sette pinnene i disse vakre fargene fra Søstrene Grene sitt Anna & Claras garn.
Merkelig nok liker jeg det bomullsgarnet bedre og bedre. Lett å strikke med, fliser ikke og er rimelig i innkjøp, for ikke å glemme at klutene tåler vask etter vask, er tynne og deilige og jeg syns dette garnet er supert til klutstrikk – kort og godt! 🙂
Jeg har de siste årene brukt mye forskjellig bomullsgarn, men det er dette jeg stadig vender tilbake til.

DSC_7293 DSC_7300 DSC_7302

Den herlige ‘frokost’-smoothien min som matcher garnnøstet sin farge består av blåbær, banan, kokosvann og tyrkisk yoghurt! 😉

Hva har du på pinnene denne sommeren?